5 April 2012

Sitter vid vårat nya matbord och dricker en (alkoholfri) Xider, den var förbannat god ska jag be och få tala om, en av dom godare.

Vi har nu flyttat och trivs bra i lägenheten! Har dock inte kommit iordning helt, men det går sakta men säkert framåt iallafall. Kanske att vi grejar lite nu när Mattias är långledig.

Vi var ju på BVC i fredags och lilleman hade inte kommit över 6 kg än.. han vägde nu 5820 och var 62 lång.
Så på 1 månad har han gått upp 400 g.. känns rätt lite, men och andra sidan rör han ju mer på sig nu.. och han gick ju uppåt iallafall. Mjölken verkar ju räcka till, för han verkar inte hungrig..

Börjar lite smått med små smakisar, men han gillar det inte alls. Puttar bort skeden och bara fräser, så tänker vänta ett tag, vill inte tvinga på honom om han inte är redo och man behöver ju egentligen inte börja än! :)

Förövrigt har den förbannad foglossningen gjort sig ännu mer påminnd, fruktansvärt ont gör det och jag vill att den ska försvinna nu.

Hejhopp så länge!

Kommentarer
Postat av: Gitte

Även om han inte växer nu, så kommer han att bli en bra och ståtlig kille så småningom. Tror mig, min lille Pontus ville inte heller äta, och han är absolut helt okey nu, visserligen lite smal, men helt okey...väldigt okey....

2012-04-05 @ 18:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0