Sjukskrivningen

God förmiddag.

Någon sommarvärme vet jag ju inte om vi har iallafall.. undra om sommaren redan är över? Att dom heta och fina dagarna vi fick i våras var den lilla sommaren vi fick? Mja, förhoppningsvis inte!

Somnade väldigt sent igår, vilket resulterade i att jag är rätt trött idag, trots att jag tog mig en liten sovmorgon till kvart över nio! :)

Har lite att stå i idag, ska alldels strax hoppa in i duschen, för att sedan fara till stan och köpa lite allergitabletter till Mattias och sen in på Willys eller coop för att handla lite till räkcoctailen jag tänkt göra tills ikväll.
Måste även förbi jobbet en sväng, hade ju tänkt att jag skulle få mitt sjukintyg idag, men icke!
Dom ringde nyss från astrakanen och hade inte skrivit något än(!), för hon i receptionen hade bara skrivit sjukintyg på en lapp, sen visste dom inte vad det handlade om. Bra där. Så hon ringde i förmiddags och frågade, så nu skulle han skriva det, så får la hem det nästa vecka!

Så nu kommer jag att vara sjukskriven fram till den 11 Juli då jag går på min semester! Sen får vi se vad som händer efter det.
Har fått en tid hos sjukgymnast med så ska dit på onsdag så får vi se vad hon säger.
Förhoppningsvis kan jag jobba efter sommaren (!!) tills jag går på havandeskapspenning! Vill ju inte sitta hemma och dryga!

Nåja, nu ska jag slänga in mig i duschen! Vi hörs!

p.s 8 dagar kvar till RUL d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0