Ölands djurpark!

Godmorron!

Sitter just nu sängen och har precis käkat frukost. Har blivit en riktigt frukostmänniska nu under graviditeten.. gillade inte det förrut och tvingade i mig en torr macka - knappt det.
Nu är det smörgås, yoggi/gröt & the som gäller - hur gott som helst! =)

Jag ska alldels strax bege mig uppåt. Har endel grejer att dona med idag!
Eftersom jag lite senare ska till Ölands Djurpark och därefter följer jag med mamma upp till Motala och stannar ett par dagar..
Så innan jag åker måste jag fixa ordning lite här hemma, dammsuga, diska & tömma kattlådan (jaja jag vet att man inte ska det när man är gravid.. men what to do? dessutom har jag handskar hemma som jag använder i dessa nödfall).

Måste även hinna packa litegranna, men jag kom på att jag har INGENTING att packa i.. jag har ingen ryggsäck eller väska? Hm, får nog ta och köpa en sådan när vi ska till Ullared.. Japp, troligtvis åker jag & Mamma & Albin en sväng till Ullared nu i veckan. Härligt! Hoppas bara att stödbandet som jag nu fått hjälper!! Annars blir det många pauser! ;)

Nehe, det är väll bara egentligen att ta tag i att.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0