Sjuk!

Jag är sjuk, jag tålde inte att vara i ett annat land! :)
Jag är förkyld, har haft feber och känner mig helt dåsig, orkar inte göra något alls.
Det sämsta med att vara sjuk just nu är att jag är själv, INGEN som kan passa upp på mig, som kan fara och handla lite fruktsoppa och andra nödvändigheter man behöver när man är sjuk.
Själv orkar jag inte göra det heller, så jag får helt enkelt svälta! :)

Imorgon kommer dock Mattias hem, ska bli såå skönt! Vi har inte träffats alls mycket, eftersom jag varit borta 1 vecka och när jag kom hem så åkte han. Så ska bli himla skönt att han kommer hem imorgon!

Nehe, nu ska jag kika på lejonkungen, disneyfilmer är ett måste när man år sjuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0