Gammal Mp3

Lite städkrut hade jag allt kvar. Så jag skrubbade alla köksluckor. My gad vad man är hemmablind. Blev helt klart en skillnad.
Slängde även massa skräp som låg på det gamla bordet, hoppas att någon hämtar det imorgon eller fredag. Så nu är det bara det som ska sparas som ligger där. Bra!
Och om jag hade haft ork hade jag tagit badrummet med. Skulle väldigt gärna vilja, meen känner att jag är lite trött, så tar det imorgon istället, om jag orkar! :)

Hittade en gammal mp3 spelare, som jag länge velat höra vad det är för musik på, men eftersom jag inte har några hörlurar så hade varit svårt, men idag upptäckte jag att det var ju ett USB minne, såå nu har jag pluggat i det i datorn och lyssnar på musik jag lyssnade på för 3-4 år sedan. Sjukt kul! Jag kan fortfarande alla låtarna utantill :) 

Om en liten stund ska jag sova, har ställt klockan imorgon. Ska käka frukost med Jessica och sen ska vi ut på promenad. How nice? 

Hejdå!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0