Dag 11

Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Min nuvarande kärlek
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Det obehagligaste som hänt
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick


Mina syskon:

Till att börja med så ska jag tala om att jag har 5 syskon, dock är alla mina halvsyskon. Men det spelar ingen roll! ;) Så då börjar vi från äldst till yngst..

Joachim är min älsta bror, han är 29 år och bor just nu Norge där han kör truck.
På sommrarna brukar han vara funktionär på alla möjliga olika festivaler och verkar gilla festivallivet.
När vi var små så skyllde jag allt på honom, precis allt.. haha stackarn!
Vi har samma mamma.. :)


Daniel kommer sedan, han är 28 år och bor just nu också i Norge. Vet dock inte om han har något jobb? men antar det. Han har jobbat på många olika stället, Norge, Dubai, Spanien. Men nu har han slagit sig ner i Norge med sin tjej, så får vi se hur länge han stannar där.
Danne och jag har alltid kommit bra överens, både när vi var små & stora.
Han har alltid haft ett vakande öga över mig.. :)
Vi har samma mamma! :)
 (ca 4 år gammal bild)

Niklas är den yngsta i mammas barnaskara. Han är 17 år (herregud!). Han föddes alldels för tidigt, i vecka 26. Detta har då medfört att han är väldigt liten och spinkig (hehe) för sin ålder.
Jag & Niklas har varit dom som har bråkat mycket. Han var verkligen en riktig pain in the ass när vi var små.
Men vi har haft roliga stunder med.. som bl.a julklappsletning ;)
Nu börjar han bli gammal och häromdagen så pratade vi faktiskt i telefon i nästan 1 timme ;)
Han bor hos mamma i Motala där han just nu går i gymnasiet.
Som sagt så har vi samma mamma.
 (ca 2 år gammal bild)

Hugo är 8 år och bor i Fröseke. När jag fick reda på att jag skulle få ett syskon till blev jag överlycklig, jag älskade ju bebisar! Eftersom jag inte haft så bra kontakt med min biologiska pappa så ha det inte blivit så att vi har träffats så mycket. Men när vi väl träffas är det många kramar! :)
Hugo är så stolt över att ha en så "gammal" storasyster och brukar skryta med det inför kompisarna har jag hört ;)
Och som ni förstår så har vi samma pappa! ;)
 (2 år gammal bild)

Vilma är mitt yngsta syskon som är 3 år. :)
Även denna gången blev jag överlycklig över att få reda på att jag ännu en gång skulle bli storasyster, så kul när man är så gammal själv (var 17 år när jag fick veta det). Jag hoppades att det skulle bli en tjej så att jag kunde få en liten syster med och inte bara ha en massa bröder.
När jag fick ett sms av min pappa där det stod att Lillpluttan hade kommit så började jag gråta & var så glad över att det blev en liten syster!
Vi har samma pappa! :)
 (2 år gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0