Blev mycket.

Back on track.
Det har varit strul med bloggen så jag har haft ett litet uppehåll. Men nu har det ordnat sig och jag är tillbaka i bloggvärlden igen! :)

Helgen har varit bra!
I fredags var vi nere på stan eftersom det var "smaka på världen".
Drog senare hem till oss där Putte & Mattias festade till det. Själv var jag astrött, så när de pyst iväg gick jag och la mig. Blev dock en sen natt.

Vaknade tidigt på lördagsmorgonen och vid 11 åkte jag & Mattias in till Kalmar.
Blev shopping (3 par skor, 1 par leggings, 1 linne & 1 tunika) för bådas del. Var även in på elgiganten och kikade på en tv. Eftersom vi varit sugen på en tv ett bra tag nu, så vi kikade runt och blev lite klokare av hjälpen vi fick.
Var senare och storhandlade så nu är frys & kyl full med massa gosaker! :)

Efter en hel dag i kalmar så kom vi hem helt slutkörda. Blev en lugn kväll med mys framför Eurovision songcontest. Somnade rellativt sent så det blev en hääärlig sovmorgon på söndagen.

Vaknade runt tio tiden och gick upp runt halv elva, åt frukost med goda frallor.
Sedan åkte vi till Rigmor och kikade på när Jessica blev iordninggjord för balen.
Åkte sedan in till Kalmar med Marianne, åkte förbi elgiganten och köpte med oss en tv!! :)
For sedan till slottet för att kika på alla fina! Tänka sig att det är 2 år sedan jag själv var på bal.
Det var så himla mysigt, fast jag kommer ihåg att jag inte tyckte att det var värt pengarna och att jag var sjuk.

Hur som helst.. vi var där en rätt bra stund eftersom det skulle tas mååånga kort! Mina kort blev nog snyggast, haha. :)
Åkte senare hem.. Mattias grejade med Tv:n medans jag lagade mat till honom som han skulle ha med sig i veckan. Var färdig vid 21 tiden.. drygt att laga så mycket mat på kvällen.
Nåja, blev lite tv-tittande innan vi gick och la oss.

Mattias åkte som vanligt idag på morgonen, halv sex pussade han mig hejdå. Eftersom jag skulle jobba så var det ingen idé att somna om.
Gick upp en stund senare, gjorde mig iordning, men var helt slut. Tog bilen idag eftersom cykeln har punktering (IGEN!!). Jobbet gick smidigt, förutom mitt missöde jag lyckades göra.
Sprutade handsprit rakt i ögat (hur lyckas man?), fick ställa mig under kranen och skölja ögat. Det sved lagom mycket ska jag tala om.

När jag kom hem från jobbet hade Jessica varit här och hon hade diskat och plockat iordning ♥ Tack för det!
Hon är såå himla snäll, bästa Jessi! ♥
Vi åkte sedan och handlade eftersom hon ville ha torsk och äggsås idag. :)
Efter vi ätit for hon iväg med Rasse till Kalmar. Men eftersom hon gillar mig så mycket så kom hon tillbaka efter några timmar. Då kikade vi på film (göta kanal 3), fast jessica somnade och jag sov stundvis, haha.
Nu åkte hon hem för ett tag sedan och jag funderar på att hoppa in i duschen och sedan kika på film.
Jag börjar ju inte förens 16.00 imorgon, sååå gutt!! :)

Har förövrigt apont i handleden. Har en knöl på handen, som nu har börjat göra jätte ont och det strålar ut från själva knölen ut i hela handen och handleden. Mitt grepp försvinner, så jag helt plötsligt kan tappa något. Inte alls roligt och så gör det jätte ont att lyfta saker. Får nog ta och kolla upp det där. Får väll ringa nu någon dag.

Nehe, det blev ett himla långt inlägg, så lika bra att avrunda.

 -Den nya tv:n!!
 - Snygga! ;)

 - Så fiina!

 - Jessica och Gunvald ♥



Kommentarer
Postat av: Becca

Jag älskar dig gumman! Utan dig är jag ingenting!! Du är ni som görmig bra :) ÄLSKAR DIG I ALL EVIGHET!! <3

2010-06-01 @ 12:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0