Söndagmorgon!

Host host och snörvel snörvel -  Godmorgon!

Hela valborg har jag varit sjuk. Kände mig dock bätte igår förmiddag, så vi åkte ut till Danne & Jossan en sväng, men när vi kom hem så hade jag fått lite feber igen. Typiskt! :(
Idag är jag iallafall feberfri, men känner mig inte helt kry, så idag är jag hemma från jobbet igen. :(
Men imorgon ska jag försöka på mig det igen, håller jag mig bara feberfri idag så ska det nog gå vägen att jobba imorgon.

Så min valborgshelg har varit otroligt lugn. I Fredags åt vi plankstek, kikade på film och bara myste. :)
Lördagen blev det ungefär samma sak, vi var hos Danne & Jossan till halv tre, sen åkte vi hem, jag la mig och vilade. Vid 18 tiden gick vi över till John & Linnea där vi åt Tacotårta och kollade på tv.
Dagen till ära.. ja det blir nog lugnt. Mattias ska förbereda sig för avfärd imorgon.

Denna helg har gått fortt, som vanligt. Men det känns helt okej att han ska åka imorgon. Visst är det tråkigt! MEN man blir så himla lycklig sen på torsdags eftermiddagen när man hör nyckeln i dörren! Så hinner man sakna varandra och man uppskattar varandra på ett annat sätt, känner himla bra! :)

Påtal om något annat, vår vän Ricky & hans tjej Jennie går i väntans tider. Det är dags nu vilken dag som.
Tror BF var nu i början av maj. Tänk va? Ricky ska bli pappa, helt otroligt! Men så himla kul!

Och så i juni, då kommer nästa bebis. Då ska Putte & Sandra ha barn. Tror BF var lagom till midsommar. Det är ju inte alls långt bort. Herregud! :)

Mysigt med bebisar! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! hur är det med dig?

Du har en utmaning hos mig :)

Kram

2010-05-02 @ 19:41:08
URL: http://emsipemsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0