16 Maj 2010

Nu har jag inte skrivit på ett par dagar, men har haft annat att göra, så som att umgås med min kära pojkvän :)
Men nu är jag här igen och skriver ett par rader.

Helgen som har varit har varit bra, vi har varit på bilbingo (ingen vinst!), lagat god mat och druckit gott, varit hos Danne & Jozzan och grillat. Utöver detta har det självklart blivit en massa mys. Jag älskar att ha min man hemma! ♥

Idag har jag jobbat mellan 7-11 för mia som ligger hemma och är bakfull :)
Men det har gått bra, var himlans trött imorse bara. Blir massa jobb i veckans om kommer dessutom är det min helg. Men ska försöka byta lördag så jag jobbar en A-tur istället för en C3. Så jag får lite tid med Mattias i helgen.

På Tisdag ska vi hem till Ingela och bli bjudna på Iransk mat av Farah! Kommer bli så himla roligt, jag ser verkligen framemot detta!! Haha, skrattar bara jag tänker på det! :)
Och eftersom jag är ledig onsdag morgon så slinker nog min Martini med ;)

Imorgon ska jag förresten bli spådd!! :) Gud vad kul! Ser verkligen framemot det. Älskar sånt! Ska bli det av Ingela, hon är förvisso nybörjare, men det ska nog gå bra. Har ju länge velat göra det, så imorgon efter eller på rasten ska det äntligen ske! :) Wiho - man kan ju hoppas att det är lite positiva saker som sker ;)
Tror ni på sånt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0