Värdinnegåva

Var precis och hämtat paketet från Himmelriket. Så nu är jag fattig, eftersom alla inte har betalat in än så fick jag lägga ut. Men pengarna kommer ju in under dagen så jag behöver inte vara fattig så länge!! :) hehe

Hur som helst, slet upp mitt paket, för att få se vad jag fick i värdinnegåva.. jag tog "hemlig present", så det kunde liksom vara precis VAD SOM HELST, skit roligt tyckte ju jag. Men det var inte sådär himla rolig gåva.. Chocklad.. som är formade till snoppar.. askul. Haha!
Nåja, hon sa ju att jag fick vara beredd på precis vad som helst. :) 

 Alla tre produkter


  Värdinnegåvan - snoppchoklad


 Massageolja (som doftar djävulskt gott!!) och glidmedel som man kan ha till precis allt, i håret, i gångjärn, till torra ben, ja till precis allt!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0