Underbart!

Har varit i orrefors hela dagen idag. Har legat i poolen nästan hela tiden, så himla skönt.
Känner mig riktigt brun nu ju, bara baksidan av benen som behöver få lite färg ;)
Men eftersom vi flyttar ut till orrefors nu i veckan (förmodligen imorgon eller tisdag) så kan man ju pressa järnet när man har poolen så nära. Kommer bli UNDERBART!

Vi ska bo i huset medans Marianne & Esa är på bilsemester! Kommer bli så skönt. Miljöombyte och bara gå och pillra i trädgården, äta smultron och njuuuta! Synd bara att jag jobbar en sån jobbig vecka (bara ledig 1 dag), men men, förhoppningsvis är det borta nästa vecka med (hehe), för då är jag ledig lite mer! :)

Förresten, en annan rolig grej! Mattias chef ringde förut, berättade att Mattias får vara kvar ända till Jul, då de fått ett nytt bygge nu i GBG! Så nu blir han anställd istället för provansälld. Känns så jävla gött! :)
Nu börjar nog fan livet.. på riktigt.
Har så mycket saker som rullar runt i huvudet så det inte är klokt.

Men nu ska jag diska, duscha och sova. Natti!

Kommentarer
Postat av: emelie N

Grattis till honom, så skönt för er båda ! :)

2010-07-12 @ 13:44:39
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0