Trying!

Godkväll! :)

Sitter på balkongen, lyssnar på musik (Natteravn!!), och dricker öl.. ja ni läste rätt.. öl, närmare bestämt Corona, med en limeklyfta i. Men det är fan inte gott, har fått för mig att jag ska försöka gilla öl, det blir billigare i längden. :) Haha, men jag tror nog ändå jag håller mig till cider. :)

Är ledig i helgen, dock bara 2 dagar, vilket känns lite dystert. :(
Men det är bara att vara glad att man är lite ledigt! Imorgon så fyller Hugo 8 år, tänk er, 8 år.. fy fan vad tiden går, min älskade lilla lillebror. Ojoj. :)
Vid 15 ska vi vara där på kalas och efter det åker vi nog till orrefors och grattiar Marianne & Esa, eftersom de fyller år imorgon också. :)

Nästa vecka ska vi nog bosätta oss i Orrefors eftersom Marianne & Esa ska ut på en lite roadtripp, så vi ska ta hand om huset! Härligt! SÅÅ SKÖNT MED POOOOL! :) haha

Nehe, nu ska jag tvinga i mig resten av ölen (fy fan!). Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0