Titanic!

Jag är trött!! Skönt att helgen äntligen är över!
Är ledig imorgon, så då blir det nog att åka till Kosta en sväng och sedan ska vi nog städa huset.
Marianne & Esa har bokat båt nu, så de åker på tisdagsmorgonen. Så de kommer förmodligen hit till orrefors natten till Onsdag. Så då borde de se lite bra ut här "hemma! :)

Kommer verkligen sakna att bo här ute i orrefors. Lugnet och friheten med ett hus.
Jag längtar väldigt länge tills vi får vår eget hus och jag hoppas att det inte tar allt för lång tid.. :) haha önskedröm!

Ikväll ska vi kolla på Titanic, älskar den filmen! Det spelar ingen roll att den är så gammal, den är bra! :)

Nehe, nu ska jag inta soffläge och inte röra mig ur fläcken! :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0