Luktar beebis! :D

Strax innan jag skulle göra mig iordning för jobbet så kom Patrik & Sandra hit med sin lilla Oliver som är 15 dagar! :) Hann dock bara säga hej och sen var jag tvungen att åka typ.

På jobbet var det himla varmt ska jag meddela! Svetten bara rann trots att man bara satt, haha! Inte sådär jätte mysigt, meen så är det! Det gick bra iallafall och vi var klara fort! Härligt när det rullar på.

När jag slutat så ringde jag Mattias för att höra om jag skulle handla hem något. Då var visst Sandra & Patrik kvar! Så jag beställde pizza och åkte hem. Så nu har de precis åkt! :)
Så nu luktar jag bebis spya. För när jag höll i lilla Oliver så spydde han givetvis, men vad gör det? :) Så mysigt. Han var himla söt & liten! :) Gullegull!
När han låg där i famnen och man gungade och sjöng, det var så himla mysigt. Längtar! :)

Nehe, nu ska vi nog försöka sova litegranna.
Imorgon är jag ledig.. och kanske på torsdag med? får se! :D Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0