Ilska

Jag blir så jävla trött.. hur fan orkar man?
Just nu tror jag nästan jag skulle kunna döda något.. eller åtminstone slå någon riktigt jävla hårt.
Är så jävla irriterad.. har inte direkt fått sova.. har  nog sovit högst 4 timmar.
Något jag inte förstår är hur människor inte lär sig? HUR JÄVLA SVÅRT SKA DET VARA?

Jag vet inte, men snart är det tamig fan droppen. Blir så jääävla trött!!!
Hur i helvets jävla svårt ska det vara att låta bli? HUR JÄVLA SVÅRT?

Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen just nu.. eller vad jag ska göra.. vill bara slå sönder något.. kasta iväg något..

Vilken härlig jävla morgon. Och så ska jag iväg och jobba, kul för dom.. jävligt kul.


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad har hänt? :s

2010-07-27 @ 22:51:06
URL: http://emsipemsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0