Hur ska man hinna..

Jag svettas! Men det är riktigt svalt och skönt ute.
Varför jag svettas? Jo jag städar och tvättar. Känner mig stressad.. väldigt stressad (varför skriver jag här då?)..
Klockan 16 styr vi bilen mot Götet, där helgen ska spenderas. Innan dess ska jag hinna få lägenheten ren, hinna tvätta, hänga upp tvätt, packa, duscha och äta. Hur jag ska hinna klämma ihop allt detta? inte en jävla aning.

Annars har dagarna varit så alla andra, förutom att jag varit hemma från jobbet då jag knäckte ryggen när jag gjorde ett dumt lyft. Har haft grymt ont, men nu känns det betydligt bättre. Känner mig dock stel som en 80-åring, men det kanske blir bättre efter en dag på Liseberg? (hm).

Nehe, nu måste jag ordna med allt jag ska göra. Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag har en v40 ! jasså är ni sugna på kombi bil ;-)

2010-07-26 @ 21:33:24
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0