Flyttat!

Idag flyttade vi ut till huset i Orrefors, riktigt härligt! Det första jag gjorde när jag kom hit var att hoppa i poolen, det var så jäkla skönt! :) Sen har jag hängt upp en maskin tvätt och ännu en är på gång. Det är riktigt kul att tvätta när man kan hänga det ute och tvätta lite när man vill :)

Vid fyra börjar jag jobba, men bara 5 timmar! Så härligt. Efter jobbet blir det grillat (om det nu inte börjar regna och åska) och ett sista dopp i poolen innan läggdags.

Imorgon är jag ledig, blir en lugn dag, slappa och ta det lungt. Blir bara en tripp in till stan för att handla.
Annars blir det slapp vid poolen och strosa runt i trädgården! :)

Nehe, nu ett dopp innan jag ska börja göra mig iordning. VI hörs!

Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt!

Jag är med ledig imorgon, tänkte åka till Orranässasjön för att svalka hunden :)

kram

2010-07-13 @ 22:35:58
URL: http://emsipemsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0