Ett dammigt rum

Hej och hallå!

Jag är helt slut. Det ömmar i armar, ben, rygg, nacke. Vad jag har gjort?
Slipat och rivit tapet i ett par timmar. Just nu ser jag inget ljus i tunneln. Allt ligger så långt fram.
Har slipat nästan hela rummet. Vet dock inte riktigt hur vi ska göra. Imorgon blir det iallafall att slipa färdigt resten av väggen & Spackla. Ska även ner till Kurts och beställa tapeter, kommer bli grymt! (bilder kommer senare givetvis).

Ska även måla taket och lite lister. Det är därför jag inte ser något ljus i tunneln. För det ligger så långt fram, att rummet bli klart. Jag vill att det ska gå på en dag. Tyvärr har jag inte de superkrafterna! Synd!
Hade gärna lagt in nytt golv med, men ne. Det får vara som det är. Kommer bli fint ändå!
Sen är det ett nytt skrivbord som ska införskaffas, en ny soffa och förhoppningsvis ett annat vardagsrumsbord.
Sen är det ju alltid lite små plock, som gardiner, matta, ljuslyktor och sånt som Mattias tycker är tråkigt! :)

Utöver att vi slipat och donat, så har vi varit i Kalmar en sväng. Hämtade upp Jessica och sedan åkte vi till Jula och sen till City Gross. Väl hemma slipade vi ett par timmar, sen satte Mattias igång med maten - fint ska de var så det blev förrätt och huvudrätt. Sparris&svamp soppa till förrätt och planka till Huvudrätten.
Soppan var gudomligt god!! Mitt hjärta är så jäkla duktig på att laga mat! :)
Hur plankan smakar, vet jag inte än. För han håller på med det just nu. Lite sent, men wtf. :)

Förövrigt blev det inte gymmet idag, hade lite andra saker att stå i.. som ni kanske har märkt! :)

Efter maten blir det film och sedan en dusch för att sedan inta sängen. Kommer sova som en gudinna inatt! Grymt skönt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0