6 Juli

Godkväll.

Tog mig en rejäl sovmorgon idag, vaknade upp vid halv elva.
Dock blev jag väckt vid 8 av att min telefon ringer.. men nu är det klart iallafall.
Somnade om och vaknade som sagt vid halv elva, himla gött!

Eftersom det varit mulet i stort sett hela dagen har jag ägnat mig åt städning.
Så nu ser det ut som ett hem igen. (eller ja det gjorde... tills Mattias kom hem, nu är det disk, massa saker i hallen och grejer på rumsbordet:).

Imorgon jobbar jag 7-14, efter det så blir det nog att åka till Nybro måleri för att kika på lite tapeter.
För nu när Mattias har semester ska vi nog renovera om vardagsrummet. :)

Nehe ni, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag börja läsa den första boken ur twilightserien (fick hem alla böcker idag!!:). Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Beccaa

Jag lovar, du kommer aldrig att kunna lägga dig ifrån böckerna nu :P <3

2010-07-06 @ 22:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0