Så kan det vara!

Godkväll(natt!).

Det blev ingen fest för min del. Jag var förvisso iordninggjord och var på gång. Men precis när jag slutat och skulle cykla upp till festen ringde Linnea. Så det blev att åka till dom och kolla på John.
De har nämligen varit och spelat paintball och John lyckades bli skjuten i bakhuvudet 4-5 gånger. Så han hade ont, hade spytt och var yr. Så jag skulle hålla koll på så att han inte spydde mer (för då skulle vi åka in till sjukhuset för att de ev. kunde vara en blödning) och inte verkade allmänt konstig tills Linnea skulle komma tillbaka igen (hon skulle jobba natt).

Efter att hon kom hem orkade jag inte dra mig upp till kungshall, så jag satt kvar och snackade med Linnea. Vi pratade om hus, om barn och hela den biten. Vi längtar verkligen! ;)

Nehe, nu ska jag ta av mig allt smink och sen krypa ner i sängen och kika på tv. Hoppas att Mattias inte blir så fruktansvärt sen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0