Gäsp

Vaknade strax efter åtta.. Mattias mobil ringde.. och ringde.. och ringde.
Gick upp för att se vad det var frågan om, då hade mattias givetvis gått ut och glömt mobilen hemma.
Så jag har varit vaken sen dess, hade tänkt gå ner och träna, men pallade inte. Så jävla trött.
Istället la jag mig i soffan vid nio och kikade på vänner och åt frukost. Somnade visst till en stund, för jag vaknade precis, men har nog bara sovit en 20 minuter.

Ska alldels strax plocka med tvätten, börjar tvätta vid 12. Alltid lika roligt.
När tvätten är igång ska jag börja städa och plocka innan jag börjar med maten, som idag ska bestå av raggmunkar. Det är dock jobbigt att riva potatisen, men det får gå och lätt värt att efteråt :)


Förresten, nu är resan bokad, 13-19 september ska "vi" i grupp 1 åka till Ungern! Wiho!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej.

Var gärna med och tävla i min blogg. Har precis startat en ny tävling där du kan vinna ett presentkort på 300:-

Puss & kram

Förlåt om du tycker det här är en sån där spamkommentar :)

2010-02-16 @ 14:04:54
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Det är underbart med barn nu när man kommit in i alla rutiner i början var det jätte jobbigt kan jag lova !!!



mvh emma

2010-02-17 @ 20:45:43
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0