Ett år äldre.

Jaha, då var man ett år närmare döden. ;)
Men det känns precis som vanligt, inga krämpor än så länge, hihi.

Vad jag fick i födelsedagspresent?
Än så länge har jag fått:
Träningsbyxor, träningsskor, bok, parfym, pengar, armband&halsband, sked (den sista!), datastol. 
Men jag har inte fått riktigt allt än, men jag är iallafall nöjd såhär långt! Tack! :) 

Idag åkte mamma hem och innan hon for så åkte vi in till Ikea en sväng. Där jag fick ytterliggare lite presenter, blev lite till badrummet samt ett nytt diskställe (äntligen!). Väldigt bra!

Nu ikväll har vi varit ute i Flerohopp hos Danne & Jossan i deras hus! Jag är avundsjuk, huset var fint. 
Stor och bra trädgård samt pool (!!), blir nog mysigt där till sommaren. Inuti var det också fräscht och helt okej. Jag har själv gärna flyttat in där om man säger så. Och nu är jag så grymt sugen på att flytta till ett hus själv. Har sett ett i orrefors som ska hyras ut. Men Mattias vill inte, typiskt. Men det kommer nog fler chanser! :D

Nehe, vi hade tänkt kolla på prison break men det tar sån jävla tid att få de nerladdat, så blir nog imorgon istället. Så nu ska jag sova. Godnatt!  


Kommentarer
Postat av: Anonym

men det är väl redan uthyrt??

2010-02-25 @ 10:17:04
Postat av: Anonym

Om du menar det i Orrefors - så vet jag faktiskt inte. Annonsen kom ut den 17/2, så mycket möjligt att det redan är uthyrt, jag vet inte.

2010-02-25 @ 10:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0