En snabbis

Jaha, då så. Då var första delen av jobbet avklarat. Bara de sista 6 timmarna kvar sen. Ska vara tillbaka på jobbet vid 16 iallafall. När jag slutat så ska jag upp till kungshall för att kläcka ett par cider.
Vilken tur att Helené var så snäll och bytte med mig imorgon, så jag slippter börjar vid 7. :)
Så det blir att göra sig iordning på jobbet, men det går nog det med skulle jag tro :)

Nu ska jag börja med middag, vet dock inte vad det blir, men eftersom jag är själv blir det något lätt.
Sen ska jag välja ut kläder för ikväll och packa sminkväskan. Sen blir det att vila tills jag ska fara tillbaka till jobbet. Men är ju inte 20 längre, så man orkar ju inte hur mycket som helst! ;) hehe.

Ha en trevlig lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0