Tisdag! :)

Det är nu mörkt väldigt tidigt om kvällarna. Sitter framför tv:n med lite tända ljus och kikar på fångarna på fortet!
Efter programmet ska jag göra mig iordning för natten och sedan lägga mig för att kika på tre kronor!

Har jobbat idag, var sjukt jobbigt att komma upp imorse. Var verkligen jätte trött! Men det gick!
Så jag hoppas jag somnar tidigt ikväll och är utvilad imorgonbitti när klockan ringer 05.50.
Men efter morgondagens pass så är jag ledig i 4 dagar! Himla härligt!
Och sen är det inte långt tills nästa ledighet är, eftersom vi åker till Ungern den 13 Sep!

Förövrigt så kommer Mattias hem redan imorgon förmiddag eftersom de nu är klara i Lidköping!
Så på Måndag börjar han i Göteborg och håller på fram till jul.
Men ska bli härligt att han får komma hem 1 dag tidigare! :) Känner på mig att det kommer bli en BRA helg!

När jag slutat jobba imorgon åker vi nog in till Kalmar för ett besök på Ikea.
Jessica behövde åka in, så vad gör man inte? haha! :)

Nehe, nu började fångarna på fortet igen. Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0