Tvätt & så

Godmorgon!

Har varit uppe sen strax innan sju och tvättat. Skit drygt. Men nu är det klart iaf, eller jag ska hämta upp tvätten också. Men sen är det en hel vecka kvar tills nästa gång, gutt! Tyckte det var bra av mig att boka en tid vid sju, för då kommer man upp i tid och kan greja lite. Eller hur? Jag var skit trött imorse och har inte orkat göra någonting! Vi var iväg och handlade lite nybakta frallor och lite pålägg och åt god frukost.
Men jag hade tänkt att städa och greja lite, men pyttsan heller, måste nog ta mig en powernap isåfall.

Lite senare idag ska Mattias iväg på "jobbintervju" eller han skulle dit och "visa upp sig", så vi får hålla tummarna hårt. En kille ringde igår och frågade om Mattias ville börja jobba där, så vi kan ju alltid hoppas! Så håll tummarna allihopa nu! :) Sen vet vi inte om det är heltid eller bara ett par timmar, men allt som blir plus blir bra. :)
Då kan man äntligen börja planera lite framtid (; haha!

Nehe, ska kika igenom lite bloggar nu innan jag drar mig ner till tvättstugan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej! allt bra? :)

2009-10-07 @ 19:45:04
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: sofiabergdén .

Väldigt rosa blogg du har :P den var gullig..

kram

2009-10-08 @ 11:55:11
URL: http://bergden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0