Lördag.

Idag var jag inte lika pigg vid klockan sju, tror jag.. var nämligen inte vaken då, så antar att jag inte var pigg.
Men eftersom det är helg får man faktiskt sova längee och skönt är det.
Igår så åt vi underbart god mat, potatisgratäng (okej, kunde varit godare, men det gick, haha), fläskfilé (helt ljuvlig), god sallad & vitlöksbröd. Detta mumsade vi på till Idol och jag säger bara Rabih Jabar, jag drunknar! ;)
Förvisso har han en speciell röst som jag tror bara passar till en viss genre, men ändå. Igår, alltså OH MY GOD! ;)

Nåja, idag blir det lungt, ska förmodligen förbi en sväng till svärföräldrarna i orrefors. Mattias måste fixa bilen, byta ut en slang eller något, så att den verkligen startar när vi ska till Danmark (24 Oktober). För just nu så startar den nästan aldrig, utan man måste öppna motorhuven och rucka på denna kabel. Vilket inte är så roligt. Därför ska han fixa det idag. Lika bra det.
Men en ny bil står högt upp på listan nu, men allt handlar om pengar, när jag vinner 10 miljoner ska jag köpa en ny bil ;)

Nehe, nu ska jag kolla vidare lite på olika bloggar. Så hörs vi en annan dag.

Jag ryser..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0