Tisdag 17 November

Sitter och dricker mitt underbara te. Steg upp för 1 timme sen, så skönt att jag fick sovmorgon igen, det behövdes efter gårdagens mindre lyckade natt. Sov ungefär 5 timmar eftersom Mattias har börjat snarka något helt otroligt, det skär i öronen, då kan jag inte sova. När jag väl lyckats somna (på soffan) så vaknade jag vid 08 av hans snarkande igen, grymt irriterad var jag.

Hur som helst - idag skulle jag jobbat en B-tur(7-14) men bytte till mig så jag ska jobba ikväll istället, så jag fick sova ut. Hade fan aldrig orkat stiga upp vid 6, somnade dessutom inte förens halv två inatt. Och inatt har Mattias varit tyst. Hatar när jag inte kan sova om nätterna, jag är skittrött, orkar liksom inte hålla upp ögonen, men att somna är lögn i helvete ungefär.

Nåja, jag börjar jobba vid 15 idag och slutar vid 21,30, sen är jag ledig i tre dagar.
Ska träffa min guldfisk imorgon iallafall och på Fredag ska jag in till växjö och kika på New moon samt ta en drink eller två.
Sen var jag gör de resterande dagarna av min ledighet återstår att se.

Om en stund ska vi åka för att handla lite nödvändigheter som kattsand & torrfoder och efter det blir det till att ställa sig och riva potatis, idag blir det raggmunkar, eller ja det blir nog råraka iofs. Vi får se, något av de iallafall! :)

Förresten, jag hade en jätte obehagligdröm inatt om Esa (Mattias Pappa), jag drömde att han fått en hjärnblödning och att han bara hade 1 dag kvar, så vi åkte till orrefors. När vi kom in, så var han precis som vanligt, liksom inga tecken på att han var dålig, men vi visste allihopa att han bara hade 1 dag kvar att leva.
Usch, det var så j-vla obehagligt och när jag vaknade så visste var jag tvungen att fundera över om det var sant eller om jag bara drömt och kom fram till att det bara var en dröm - puh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0