Wonderfull

Det var underbart att sova i sin egna säng vill jag tala om. Hur underbart och skönt som helst.
Men nu när man varit hemma en vända vill man åka iväg igen... jag hade lätt kunnat stannat en vecka till - såhär i efterhand. Nåja, förhoppningvis är det inte sista gången vi åker iväg. :)

Jag ska berätta om resan lite senare, för just nu ska vi äta innan vi sätter oss i Danne & Jozzans bil för en tur till Kalmar och spela lite bilbingo, hihi. Men senare ikväll ska jag sätta mig ner och skriva och lägga in bilder, så kika in lite senare. (:

p.s jag längtar som faaaaaan till lördag!!!!!! d.s

Kommentarer
Postat av: helen

det ska jag verkligen göra, vad härligt att ni haft det bra:D

2009-05-21 @ 17:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0