Världen höll på att gå under.

Hejhej.

Lördag och vi ska om en liten stund åka ner till stan för att inhandla lite saker på apoteket och hämta ut tågbiljetter. Sedan efter detta ska vi fara till orrefors en runda. Behöver dels skriva ut ett papper till flygresan.

Hörde ni att det åskade inatt? själv var jag precis i dvala till att somna när det small till och jag vaknade, livrädd och höll på att börja gråta.. jag trodde att dagen med stort D var kommen.. att jorden skulle gå under. Så jag väckte mattias i all förskräckelse och frågade vad det var som lät.. han grymtade något och vända på sig.. min hjälte ;)
Nåja, det slutade och jag höll precis på att somna om när nästa smäll var.. så jag gick upp för att se vad det var (för jag hade ännu inte kommit på att det var åskan), gick ut i vardagsrummet och möts av världens jävla blixt som lyser upp hela himlen. Där fick jag mitt svar - världen höll inte på att gå under, det var par åskan, hehe! :)

Vaknade lite innan nio, men låg kvar en stund för jag inte pallade gå upp. Men när jag tagit tag i mitt liv så tog jag på mig lite kläder och gick ut på en powerwalk. Det var skönt, men jobbigt. Sprang sista minuten, så när jag kom upp var jag helt slut (heja konditionen). :)

Nehe, ska spruta på mig lite parfym innan vi beger oss. Tjo

(förresten, höll på att skrämma ihjäl mig själv förut, när jag såg att kuvertet som vi har eurona i låg på bokhyllan... TOM. Helt skärrade började jag leta där biljetterna ligger.. men hittar de inte. VART FAN ÄR PENGARNA? jag blev lite ledsen i ögat men visste att någonstans var de ju.. tillslut hittar jag de.. där biljetterna låg... där höll jag allt på att kissa på mig. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0