Tröttare än tröttast

Jag är skit trött.. För jag har sovit högst 2 timmar inatt. Det är inte ett dugg nice. Som tur var så slutade jag lite innan elva, så fick komma hem och sova en stund. Men har sovit drygt 1 timme innan jag väcktes igen.
Varför har jag då bara sovit dessa få timmar? Jo Mattias som skulle komma hem vid 00.00 rullade inför dörrarna strax efter 03.00.. så kunde helt enkelt inte somna, verken innan eller efter.
Jag var sur som en citron ska jag meddela.. Jag drog upp mattias vid 06,00 imorse och skjutsade honom till Putte, för han ville känna på hur det var att bara sova så några timmar och sedan vara vaken. Men han somnade ju hos Putte så det är inte samma sak..

Nåja, nu ligger iallafall kött på grillen och nypotatisen kokar ute i köket - alltså snart mat och jag är hungrig. Kanske släpper huvudvärken lite när jag ätit. Efter jag smällt i mig maten ska jag vila fram tills 15,45.. för då ska jag tillbaka till jobbet.. enda till klockan 22,00 och så jobbar jag en tuff A tur imorgon, men det får gå. Så är det bara.

Nehe, ska duka lite nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0