Sweet

Godmorgon. Har nog egentligen varit vaken sedan 7, men gick inte upp förens lite innan nio.
Ska snart göra iordning lite frukost, men måste först plocka iordning här sen igår. Fhilippa & John var här och vi grillade och pojkarna + fhilippa drack lite, själv väntade jag inför idag ;)

Har lite att dona sedan, ska hinna med att duscha, klä på mig, sminka mig (lite smått), åka till systemet och sedan bär det av mot Alstermo, där kvällen ska spenderas med härliga människor framför allt Rebecca & Filippa! :) Sedan kommer jag självklart att träffa på min fina fisk som också ska spendera sin kväll på hasselbacken, sweet!

Nåja, ska plocka undan lite (john var ju här, så det ser lite stökigt ut, hahaha! :) sen ordna fram frukost.

Ha en trevlig kväll - det ska jag ha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0