Natti natti

Ska strax bege mig mot sängen, inte för att jag är så trött, men jag ska läsa en underbar bok "inte som andra döttrar", om ni inte har läst den - gör det!
Men jag har snart läst ut den, så måste ha någon mer bok inför resan. Men som tur är ska vi ju förbi mamma och hon har ju ett par bokhyllor fulla med böcker, så där kan jag nog hitta något smarrigt! ;)

Imorgon är det jobb som gäller, 14-21, härligt! Och så jobbar jag med Mia, så det blir en bra kväll. och så är vi FYRA på eftermiddagen, så vi kan kanske fika lite mer de äldre när man ändå har personal och tid. Vi får se.
Så jobbar jag på torsdag också, fast börjar vid fyra då. Så ska försöka slänga in en dejt med Helen där innan, vi skulle egentligen setts idag över en fika, men blev inte av eftersom jag känner mig lite halvkrasslig.

Nåja, nu ska jag kika runt lite på internet innan jag slänger mig i sängen. godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo men vist är den bra ;)

2009-05-07 @ 15:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0