Morgonrock

Sitter här i morgonrocken ännu, trots att jag varit uppe sedan halv åtta!
Vaknade alltså rätt så tidigt och kunde inte somna om, gick upp och kollade på VMTV, efter det kände jag mig lite trött så jag gick och läste en stund (åh snart är den sluut!! buu).. gick upp och åt frukost och nu sitter jag här.

Ska snart hoppa in i duschen hade jag tänkt mig. Vid halv två har jag möte på arbetsförmedlingen, har väl inte så mycket att säga där, utan de ska mest kolla läget. Efter detta ska jag träffa Linnea och vi ska in på banken och växla in pengarna till euro (wiee 5 dagar kvar!!). Sedan ska vi ta en fika/lunch på stan och så klockan 16 börjar jag jobba.
Men jobbar bara 5 timmar, så det är skönt och 5 timmar går såå fort, så jag lär vara hemma med detsamma igen, höhö.

Duschen var det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0