Mja

Har inte hunnit med alls mycket, typ diskat och städat balkongen och så ätit. Sovrummet har jag knappt varit inne i.. fast iofs sorterat tvätten har jag också gjort. Men jag orkar fan inte mer. Ska städa upp i hallen lite också, sen får jag överlämna soptippen till min älskling som kommer hem efter fyra, han ska ju ändå tvätta så han kan allt dammsuga och plocka iordning i sovrummet.. eller hur? :)

Sitter och lyssnar på lugna favoriter (favo radiokanal) och nyss kom en låt som fick mig att verkligen rysa, den gav mig såå många minnen och jag blev verkligen nostalgisk. Ska ladda upp den i nästa inlägg. Gud vad bra den är och guud vad mycket jag lyssnade på den förut. Helt sjukt..

Ska sätta på mig lite mascara sedan bär det av till jobbet.. tjolahopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0