Lurigt

Jag är trött, därför ska jag alldels strax bege mig mot sängen, jag ska bara.. lite saker också. Typ duscha och plocka undan från sovrummet.. suck.
Nåja det går rätt fort, ska ju ändå inte duscha håret, utan bara tvåla in mig så att jag luktar lite gott, för nu luktar jag svett, för alla er som verkligen bryr sig (:

Mattias är på jakt idag, moha. Han & Patrik jagar giiiis, men han sa att de inte skulle bli så sena, dels för att de ska ju upp till emmaboda imorgon vid sju. Så lite måtta får det ju vara. Själv jobbar jag kväll imorgon, börjar vid 2. Jobbar med Sofie i poolen, har nog inte gjort det innan? så blir spännande?!.. haha.
Innan jobbet imorgon ska jag städa (kul, när jag blir rik ska jag ha en hushållerska) och dona lite.. för jag orkade inte göra det idag.
Jag ser framemot torsdag när jag är ledig (åh bara måndag än) och så ser jag framemot när helgen är över - då har jag jobbat min första helg på länge. Så det blir skööönt när den är öööver jag känner det nu, jag ORKAR Inte jobba mån-tis-ons-fre-lör-sön, kanske jobbar jag måndag också, har ingen större koll på det. Suck. Men nåja, det får gå iallafall,, det är bara att se glad ut. (kommer ni ihåg bara för någon månad sen att jag VILLE jobba, åh vad jag älskade det och bla bla bla.. nu orkar jag inte.. åh.. fast visst jag gillar det men åhh samma visa hela tiden. Men det är kul att ha ett jobb och jobbarkompisarna ska man ju vara glad över, så det är nice.. men ändå :)

Nehe, nu rusar tiden iväg, bäst att hoppa in i duschen. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0