Lite bilder

Såhär är det, jag har suttit här i över 2 timmar och fört in bilder från kameran till datorn och sedan till bdb, men nu verkar allt ha fuckat sig, för efter jag tryckt ladda upp så har ingenting hänt. Och jag orkar bara inte göra om det. Därför får allt vänta tills imorgon (eller t.o.m efter helgen). Men förhoppningsvis så har bilderna laddats upp imorgon, det kanske bara tar tid att ladda upp de? nåja, vi får se. Kommer de upp imorgon får ni en länk dit. Men redan nu ska jag ge er ett lite smakprov på bilder.. 

          
(Bilderna är klickbara)

Nåja, det är endel, tog över 200 bilder.. så det finns mer.. höhö.
Nu ska jag ta och ge mig in i duschen och sedan krypa ner i min sköna säng. Imorgon väntas det jobb 7-14, jag har inte jobbat på 11 dagar, så det kommer bli roligt faktiskt.. :) Senare på kvällen ska vi grilla med John & Fhilippa! :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0