Lite allt möjligt

Jag har massor att göra innan jag ska infinna mig på jobbet vid klockan två.
Sitter just nu i morgonrock (men jag har solat), ska strax slänga på mig ett par trasor och börjar plocka iordning här hemma.. diska, städa balkongen, plocka undan i sovrummet (gjorde aldrig det igår), bädda, sortera tvätt och så ska jag även hinna med att äta innan klockan passerar halv två. Men det är drygt 3 timmar till så det borde jag ju hinna tycker man.

Varit inne på Ikeas & Jysks hemsida och kikat och fått inspiration till massor, men dock har jag inga pengar till detta, så därför får jag helt enkelt drömma mig vidare. Hade jag fått en fetinglön denna månad att jag iallafall köpt den där utemöblen, men eftersom jag bara jobbade typ 4 dagar i april får jag en lön som inte ens räcker till hyran (sicken tur att vi låg en hyra före). Men det får gå iallafall.. vi överlever på knäckebröd & vatten! :)

Fick förut ett väldigt tråkigt besked, men jag hoppas att allt går vägen och att det snart blir bra. Jag tänker på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0