Fäjehun

Körde precis in lite kyckling i ugnen. Till detta blir det ris och någon god sås. Jag får improvisera, för rebecca hade bara goda såser på saker som jag inte har hemma. moha :)
Nåja det blir nog bra..

Ska sätta igång och dammsuga nu hade jag tänkt och plocka iordning lite. Sedan håller jag dessutom på att tvättar, så ska ner dit runt tre snåret och ta upp all tvätt.
Mja, känner egentligen för att ligga nerkuren i soffan och bara glo på film (det är ju väder för det dessutom).. jag känner mig fortfarande inte riktigt piggilin. Men jag får vila efter maten och tvätten och städningen, då ska jag titta på fäjehun (LÄS lilla sjöjungfrun). Fäjehun kommer från när jag var liten och inte kunde säga lilla sjöjungfrun.

Nehe, dammsugaren ser hungrig ut, bäst att mata honom med lite Damm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0