Ett sista innan resan..

Sitter hemma hos mamma i Motala nu, jag & Mattias spelar lite wii.
Jag tycker allt det börjar bli lite pirrigt.. gaah, jag kommer inte kunna sova inatt? eller jo.
Tänk imorgon vid denna tiden, då sitter vi på flygplanet mot varmare grader, hur gött som helst. PIRRIGT: gaah.. nu har jag nog resefeber. haha.

Nåja, skulle bara lämna ett sista avtryck innan vi åker imorgon. Ha det fint här i Sverige! :) Puss&Kram

(Marianne, vi skickar innan vi går på flyget och efter, så slipper du oroa dig allt för mycket! hihi)

Kommentarer
Postat av: emelie

hoppas ni får en underbar resa med mycket sol =)

2009-05-12 @ 15:23:39
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com
Postat av: Marianne

Hej och tack för er omtanke. När jag skriver detta sitter ni på planet och landar snart på ett varmt Kreta. Ha en skön vecka och njut av Greklands underbara miljö. Många kramar Marianne!

Ps kattrena mår bra har kollat upp det!

2009-05-12 @ 21:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0