Brr - ööörk

Jag har sovit i princip hela dagen.. gick upp ur sängen vid tre snåret. Sedan dess legat i soffan och glott. Mår illa och huvudvärken ska vi inte ens tala om. Men kvällen igår var lyckad, en riktig kalaskväll. Men sen idag finns det saker som påminner en om vad man gjorde och då skämms man lite.. men man överlever.
Nästa gång (om det blir någon nästa gång, just nu känns det INTE som det iaf) så ska jag INTE blanda så mycket olika drickor.. cider, sprit, jäger, mintu osv. Det mår man inte bra av.. fy faan.

Dessutom ska jag jobba imorgon också, 7-16, det ser jag verkligen iframemot NOT. Jag vill inte, jag mår asdåligt fortfarande och det kommer jag nog göra imorgon med. Men så får det väll vara iallafall, jag måste ju jobba. Kul kul.

Nehe, nu ska jag äta frukost (ja frukost heter väl den första måltiden på dagen?).. hoppas det går att behålla den bara.... örk

Kommentarer
Postat av: fisken of course!

hahaha, man mår som man förtjänar fisken! klart de blir mera fest - kallsup nästa babe! <3

2009-05-25 @ 20:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0