Varmt!

Godkväll i värmen..
Svettas ni lika mycket som jag? :O Puh vad varmt det är!!! Fast och andra sidan ska man väll inte klaga, för när det är kallt så klagar man på att det aldrig är varmt, aldrig blir man nöjd! :O

Vi har precis ätit lite mat ute på balkongen, idag blidde (jag vet att det inte heter så, men det är roligt att skriva det;) det kyckling och potatissallad och vitlöksbröd, mums på det.
Satt ute en bra stund, det är ändå rätt skönt att inte ha eftermiddagssol, tänk om vi haft det? fy fan.. då hade vi (läs Mattias) ballat ur för läääänge sen.. hihi.

Jag längar tills imorgon vid 14,00.. då slutar jag jobba och har en hel helg ledig ;) hur gött som helst.
Så när jag cyklar hem ska jag förbi willys och handla en lime (köpte ju en corona som jag måste testa med en lime i). Sedan blir det hem, duscha, ta ett glas vin och bara njuuuuuta.. runt fem halv sex kommer Rebecca hit och då börjar vi förfesta tills bussen går, när den nu gör det? ;) haha!
Sedan blir det dra till vallen och skaka rumpa och ha kul, fy fan vad jag ser framemot det! :) Ska blir sååå NICE!

Nehe, nu ska jag spela lite sims innan jag hoppar in i duschen för att svalka av mig.

Hejhej! ♥

Kommentarer
Postat av: emelie

ja varmt är det ! Vet inte vad jag ska göra ikväll riktigt :P

2009-07-03 @ 13:54:20
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0