Jobb jobb

Sitter här och väntar på att min pasta ska börja koka.
Ska få i mig lite mat innan jag beger mig till jobbet hade jag tänkt.
Idag har jag inte gjort så mycket nytta alls.. men det är skönt det med ibland.
Imorgon efter jobbet ska jag städa tänkte jag. Puh så tråkigt, men ack så nödvändigt.

Idag blir det som sagt jobb mellan 14-21, känner mig inte ALLS sugen, men nåja det får väll gå. Det går ju rätt fort ändå och innan jag vet ordet av är jag hemma igen. Dock nästan bums i säng eftersom jag ska upp klockan 06,00 dagen efter.

Nehe, måste ordna lite med maten nu.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hihi ,, :)

2009-07-08 @ 16:58:31
URL: http://vantabebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0