Fredag!

Och så är det äntligen fredag igen, vilket känns typ som vilken dag som helst iofs.
Eftersom man är ledig varje dag så känns inte helgen sådär jätte speciell, men aja.
Det ska snart börjas plocka undan och skuras här hemma, ska bara få tummen ur och börja någon gång.
Idag är jag inte alls sugen på att städa, igår hade jag gjort upp planer på hur jag skulle gå tillväga, eftersom jag igåf blev grymt sugen på att rensa och liksom göra en grovstädning. Dock har de humöret svikit mig idag, så det får bli en normal städning utan rensning, för det är tråkigt! :)

Mattias och de hade fått lite fisk, förhoppningsvis tar han inte hem några, för jag vet hur det blir. De slängs in i frysen och så glöms de bort, ändå tills vi ska rensa ur hela frysen (vilket inte händer sådär jätte ofta). Vi är asdåliga på att äta fisk, åtminstone sådan fisk. Men jag tror att han har vettet med sig och ger bort firrarna till några andra.
Vi har faktiskt torsk i frysen som legat där ett par veckor nu, vi har ingen aning om vad vi ska göra med den.
Men det löser sig nog det också, bara man har tid och ork. (:

Nehe, nu ska jag prata lite med Rebecca (<3) och sedan börja städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0