Lite allt möjligt.

Vi åkte till Orrefors och tvättade ett par maskiner istället och vi skrev en lapp och satte på dörren till tvättstugan! :P
Så nu vågar ingen ta våran tid igen, höhö! :) Skönt att få tvättat iallafall, eftersom det var rätt mycket. Jag fattar inte att de kan bli så mycket på 1 vecka.. suck.

Eftersom vi for till orrefors så rensade vi inte någonting, så det är projektet för imorgon. Jag ser på ett sett framemot att få slänga massa skräp och få undan och iordning och ja bara allt. Fast lär ju inte vilja göra det när jag väl sitter där imorgon och surar "vad har jag gett mig in på?".

Vi fick med oss nybakat bröd hem som vi smaskade lite på till andra avenyn, det var verkligen hur gott som helst. Undra hur hon har bakat det? de måste vi nog fråga. Det var så jäkla gott att man aldrig ville sluta, trots att man var mätt. Så jag ser verkligen framemot frukosten imorgon, det är inte ofta! :P

På torsdag ska vi in till Kalmar också, eller ah kanske. Mattias ska iallafall in, jag kanske inte får följa med eftersom han ska kika på en födelsedagspresent (åh bara 20 dagar kvar!!) till mig. Men det berodde på om någon ville följa med honom in till Kalmar, förhoppningsvis inte, för då får jag följa med och kan göra mina ärenden. Måste till Ikea och köpa en möbel som jag ska ha vid tv:n, det var en utgående artikel och var rätt billig. Det är en såndär pall typ som man kan ha en blomma på, eller ljus, en sån vill jag iallafall ha, fast Mattias kan ju iofs köpa den även om jag inte är med.

För på Fredag ska jag till Rebecca och hon är ju bosatt i växjö och har jag tur kan jag lura med henne in på en leksaksaffär och köpa en födelsedagspresent till min lillasyster som fyller 2 år på söndag! :) Hon börjar bli stor den lilla tjejen! :)

Nehe, nu ska jag borsta tänderna och lite. Natti natti. 

Hugo, Vilma & jag 23 februari 2007 (Vilma 15 dagar)



Vilma 10 Juli 2007


Vilma (&hennes mormor) 10 Juli 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0