Gårdagen.

Hej på er.

Först och främst; Tack till alla som kom igår och tack för alla fina paket! :)

Det var en okej kväll igår. Men slutade rätt tidigt, men aja. Kände mig rätt osocial mot gäster pga vissa omständigheter, men så kan det bli iallafall. Men det var en okej kväll och det var trevligt. Orkar inte berätta så mycker och bilder kommer så småningom, just nu har Rebecca min kamera eftersom jag av någon anledning la ner den i hennes påse? haha.

Idag sov vi till typ tolv och har sedan dess handlat, plockat iordning och ätit.
Ikväll blir det lungt, mitt huvud känns tungt idag, blev rätt många cider igår. Så får skylla mig själv. (:

Nehe, ska kika in på min mejl nu, såg att det fanns billiga resor på happy hour.. yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0