Carola!

Sitter här och lyssnar på Carola. Just nu spelas Mickey - och jag kommer att tänka på när jag lyssnade på denna skiva när jag var liten!
Jag stod framför spegeln och satte på skivan från första låt (fångad av stormvind) och så stod jag där och dansade och sjöng och låtsades att jag var känd, att det var jag som sjöng. Det var rena träningspasset ju, hela skivan igenom!

Jag kan verkligen se mig själv stå där och dansa och sjunga "Åh mickey mickey hej, mickey du är helt okej, hej mickey"
"åh mickey att du inte fattar vad du får, jag vill att du ska stanna varje gång du går....."
Vilken nostaligkänsla. Det ä nästan så man vill göra om allt igen, ställa sig där framför spegeln och dansa och sjunga som en tok.. :) Jag är dessutom ensam hemma - kanske jag ska göra? Det är nog roligare än att städa?! :)



Kommentarer
Postat av: caroline

kan ge mig fan på att du gjorde det ;)

2009-08-06 @ 23:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0