Wiie.

Alltså är det sommar i luften eller är det sommar? :) Hur härligt som helst. Sitter ute på balkongen och njuter.
Men dock var det ännu skönare i förmiddags då jag låg och solade på balkongen, dessvärre försvinner solen innan tolv. Men man får väl njuta så länge det går (:

Åt för en liten stund sen, fy vad drygt det är att laga mat till sig själv. Och sedan sitta själv och äta, usch. Fy fasiken, inge vidare alls. Efter jag ätit tog jag tag i disken och sen har jag plockat iordning lite.
Just nu har jag kikat på information om Arlanda, lite om tågen och vart man ska gå av för att komma till bästa plats. Det känns bra att vi kommer ha lång tid på oss (peppar peppar).. jag menar vi är det ett par timmar innan vi lyfter.. och kommer hem ett par timmar innan vi åker, så vi kan hitta vart vi ska, det känns bra.
Och nu när jag kollat runt lite på internet känns det ännu bättre. Jag tror jag börjar få resfeber... shit.. och nu pirrar det till i magen när jag tänker på det. huua. (:

Om drygt 1 timme ska jag bege mig till jobbet för att jobba 6 timmar. Så innan dess ska jag plocka in tvätten samt bädda sängen. tjo på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0