Tråkigt tråkigt och ännu tråkigare!

Sitter här med halsbränna, vilket inte alls är något roligt. Ska ta mig ett glas samarin innan jag lägger mig.
Sitter även och väntar på att Mattias ska komma hem, åh vad jag inte tycker om att han är borta på kvällarna :P
Man bara sitter och har tråkigt, pratar inte med någon, typ dör.
Och för en timme sen skrev han att de snart var klara.. Så han lär ju inte komma hem förens om typ en timme till.
Han är inte så bra på det där med tidsperspektiv.

Känner att jag håller på att bli sjuk, har ont i huvudet och halsen och känner mig allmänt hänging.
Så ska vila upp mig nu innan helgen, går ju inte att vara sjuk på vår årsdag. Nje det blir inte så bra.
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men blev nog en riktigt myskväll, laga god mat och sen kanske bio.
Hade funderat på att vi skulle prata om det när han kom hem (!!!).
Vi får se helt enkelt, vad ska man köpa? Jag är verkligen såå dålig på sånt här.
Vad ska man köpa? ska man köpa? Baah.

Nehe om man skulle börja göra sig iordning för sängen kanske, här kan jag inte sitta och mögla direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0