Sista dagen.

Man känner verkligen att vi går mot kallare tider.. Jag var nyss och hämtade min lillebror och det var svinkallt ute.
Även imorse när jag for till jobbet var det kallt som fan, nästan så man fick ta vantar trots att man körde bil.. Jag som hade hoppats på en lite skönare höst, men det kan jag nog bara glömma!

Så.. idag var sista arbetsdagen, kändes lite konstigt. Min tant blev ledsen när jag berätta om att det var sista dagen, så hon sa "om du försvinner nu, så behöver du aaaaldrig mer komma tillbaka" haha, hon är så söt! Han sa hela tiden att jag inte skulle sluta utan vara hos henne istället! (:
Jobbade med Mia och Chatarina idag, de bjöd på fika för att det var min sista dag. Så Chatarina var och köpta nybakta frallor och pålägg och grejer, det var gott och mycket snällt! :)
Lämnade även min alladdinask där som de får smaska på.. Men jag vet ju att jag kommer tillbaka (:

Sen jag kom hem har jag hållt på i ett med att städa, så nu är det rent och fint överallt.. eller jag hann inte att tvätta golven (förutom på toaletten och sovrummet). Vi/jag gjorde verkligen en storstädning. tog bort madrasserna och rengjorde under sängen, det behövdes vill jag lova! Det är så skönt att ha det nystädat och det luktar gott! :)
Men eftersom jag nu har städat och hållt igång sen klockan 06,00 imorse så känner jag att min rygg säger ifrån.
När vi åkte till coop förut så högg det till rejält, just där som jag fick så ont för ett par sommrar sen... Och  nu har jag ont i stort sätt hela ryggen.. Men ska ta mig en dusch sen när Niklas varit här uppe (han ska hit och äta om en stund).. Sen ska jag lägga mig i min renbäddade säng och fortsätta läsa "Emma, mias dotter".

Började ju på den boken igår och det vekar superbra! Har ni inte lät de andra böckerna "gömda", "asyl", "Mias hemlighet", "Mias systrar" så borde ni verkligen göra det, de är verkligen superbra!
Så nu längtar jag tills jag kommer i säng så jag kan fortsätta denna bok.. (:

Förresten så beställde jag hem 3 par skor idag.. Har aldrig beställt hem något sånt förut, så det ska bli kul att se om det går bra! Och hoppas att de passar! Köpte två "vanliga" skor och sen ett par typ boots, fina var det iallafall, så jag hoppas på att det blir bra. Handlade dessa inne på skopunkten, ta tre betala för två! :)

Nehe, vi hörs någon annan gång! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0