Sagan om Ariel.

Yes, den har jag sett. En nu sjöjungfru film, den var bra. Fast den första är ju liksom bäst.
Denna handlade om när deras mamma levde och hur allt blev när hon försvann.
Jag älskar disneyfilmer, de är så sjuuukt bra. Jag vill ha alla disneyfilmer i världen, det vore något.

Mattias låg och snarkade i soffan förut, han tyckte nog inte filmen var så bra.
Så han gick och la sig efter jag puttat till honom, så jag ska snart göra honom lite sällskap.
Jag är faktiskt ganska så trött, så det blir nog ganska lätt att somna! Bra va?

Förresten, vet ni vad jag önskar mig i julklapp? jo ett våffeljärn, var nära på att köpa ett på citygross, men tänkte att jag kunde önska mig ett i julklapp, vill verkligen ha ett, våfflor är ju så jäka gott. Kommer inte ihåg sist jag åt det, måste varit över 1.5 år sen iallafall.

Till helgen firar jag och älskling 2 år tillsammans, det ska bli mys!
Skulle ju blivit GBG, men eftersom vi inte bestämde oss innan och nu har pengarna försvunnit så får vi strunta i det. Vilket känns surt, men så är det ju. Det får bli en annan gång och eftersom vi kommer spendera fler år tillsammans så är det nog ingen fara.
Dock vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, det blir något mysigt iallafall. Jag längtar! Vi är verkligen gjorda för varandra, vi passar som handen i hansken. Fan vad glad jag är över att allt slutade som det gjorde för snart två år sen. Tack för det ödet! :)

Nej nu måste jag krypa ner hos min plutt och pussa lite på honom. Åh vad jag älskar honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0